Mike Map


View Mike Map in a larger map

Monday, August 13, 2012

Goodbye, Facebook! 폐북아 안녕!

I've heard that it's not so easy to use Facebook in China.
중국에서 페북을 쓰는 것이 어렵다고 들었습니다.

So if you'd like to follow my exploits, check this very blog.
나의 공훈들을 따르려면, 이 블로그에 자주 방문하시는 것이 좋을 겁니다.

There are about four different ways to subscribe down at the bottom.
제일 아래쪽에 약 4개의 가입할 방법이 있습니다.

And, every time I write a post, it should be automatically uploaded to Facebook.
그리고 내가 글을 올릴 때마다 페북에도 자동으로 올려 주는 프로그램을 설치했어요.

But, since I won't be able to check Facebook often, please leave your "likes" and comments here on the blog itself!
하지만 난 페북확인을 많이 못할 것 같으니까, "좋아요"와 댓글 여시서 직접 써 주시길.

Please check often and share the blog and keep in touch!
자주 확인 해주시고 블로그를 공유해 주시고 연락을 자주 주세요!

And, if you want to hear and see Mingyu's perspective, check his blog too!
그리고 밍규리의 입장을 보고 듣고 싶다면, 그의 블로그도 방문하시면 돼요.

http://mingyulee.tistory.com/

Mingyu's pretty good at Korean.
밍규는 한국어를 상당히 잘 하더라.

I love you all!  Wish me luck!
모두 다를 사랑합니다.  응원해 주세요!

8 comments:

Anonymous said...

Good luck!

Melissa said...

Sorry, I pressed enter before typing my name. I'm anonymous (Melissa) good luck!

jeffers said...

Wheeeee!

Anonymous said...

Wishing you safe travels and interesting adventures.
Mom

Chris said...

Break a 박휘! 썌키야!

햇빛 said...

이제 두바퀴로 가는 여정이 시작되었네요~
행복한 마음과 따뜻한 미소가 가득한 여행이 되기를^^ㅡ선아

Anonymous said...

영어를 상당히 잘 하는 마이크, 항상 응원하고 있을게요 ^^

Anonymous said...

우와.. 자전거 때문에 어쩌다 저쩌다 정말 고맙게도 우연히 방문하게 되었네요.
또 몇 개의 글들 또한 감명 깊게 읽었어요. 특히 자전거 여행에 관한 글 정말 잘 읽었어요.
자주자주 방문하고 싶어지네요^-^ 한국말 잘 하시는거 같아서 한국어로 남겨요. 제가 영어도 잘 못할뿐더러..ㅋㅋㅋ.(I really hope you can understand clearly what i mean..) 중국으로 여행가신거에요?그럼 한국으로 이제 오지 않나요?
Anyways I hope that good things always happen to you 마이크^-^
-우연히 블로그를 알게되어 기쁜 누군가로 부터..